Najciekawsze informacje z rynku:
Regał Nowości » Aktualności » Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie!? Rezerwacja produktu z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym salonie!

Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie!? Rezerwacja produktu z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym salonie!

Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie – ekspresową rezerwację produktu w sklepie – które łączy obie funkcjonalności. To usługa, której brakowało w tej kategorii produktów. Od teraz książki, muzyka, filmy oraz gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można kupować w zupełnie nowy sposób, z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym przez klienta salonie.

Empik

Zakupy przez internet to dynamicznie rozwijająca się gałąź rynku. Jej zwolennicy, mimo wskazywania licznych korzyści, skarżą się na konieczność zamawiania z wyprzedzeniem, gdyż nawet najszybsza dostawa trwa minimum 24 godziny.

Empik wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadził ekspresową rezerwację produktów w salonie. Oznacza to, że wybrany na Empik.com przedmiot z kategorii książka, muzyka, film, gry multimedialne i planszowe oraz zabawki, można zarezerwować i odebrać w sklepie. Klient dostaje informację o skompletowaniu zamówienia szybciej niż po dwóch godzinach. Przy odbiorze można zdecydować, czy produkt spełnia oczekiwania i zapłacić za niego gotówką, kartą lub voucherem. Fazę testów przechodzi aktualnie opcja automatycznej transakcji internetowej z użyciem karty kredytowej. Ekspresowa rezerwacja nie wymaga zakładania konta czy logowania się w sklepie Empik.com. Wystarczy jedynie podać imię i nazwisko oraz numer telefonu lub adres e-mail, na który zostanie przysłane powiadomienie o skompletowaniu zamówienia dostępnego w wybranym przez klienta salonie.

Program ekspresowej rezerwacji produktu w salonie pilotażowo funkcjonował kilka miesięcy. W tym czasie Empik zaobserwował duże zainteresowanie nowym narzędziem. Obecnie kilkaset osób dziennie korzysta z nowej funkcji, a prognozy przewidują, że w okresie przedświątecznym będą ich tysiące.

Ekspresowa rezerwacja jest kolejnym narzędziem Empiku łączącym światy online i offline, dzięki czemu jesteśmy liderem omnichannel w Polsce – mówi Szymon Bujalski, dyrektor Empik.com.

Aby skorzystać z funkcji ekspresowej rezerwacji produktu w salonie wystarczy kliknąć „sprawdź dostępność” na stronie produktu, a następnie – „zarezerwuj” przy wybranym salonie Empik. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, klient otrzyma wiadomość na podany numer telefonu bądź adres e-mail. Zakupy będą czekały na odbiór do końca następnego dnia.

Sprawdz dostepnosc

Dodaj komentarz

Przewiń do góry strony