Najciekawsze informacje z rynku:
Regał Nowości » Aktualności » Sonia Draga przeprowadzi „Księgarskie rewolucje” – niczym Magda Gessler w restauracjach!

Sonia Draga przeprowadzi „Księgarskie rewolucje” – niczym Magda Gessler w restauracjach!

Wydawnictwo Sonia Draga z siedzibą w Katowicach, założone i prowadzone przez Sonię Dragę od 2000 roku zdobywa coraz większą rzeszę fanów. Wszystko to za sprawą niezwykłej intuicji wydawanych przez Sonię Dragę powieści. To dzięki niej właśnie, czytamy dziś między innymi: Charlotte Link, Dana Browna czy E.L. James. 

W 2013 roku Sonia Draga otrzymała tytułu „Wydawca Roku 2012″ przyznawany przez „Magazyn Literacki Książki”, tytuł Bestseller sieci Empik za „Pięćdziesiąt twarzy Greya” i przychód ze sprzedaży książek na poziomie 29 mln zł.

Idąc za ciosem Sonia Draga – prezes zarządu Wydawnictwa Sonia Draga oraz sieci księgarni Bookszpan, planuje stworzyć poradnik dla małych księgarń.

Draga

Niczym Magda Gessler, wkroczy do księgarni, zdiagnozuje problem, poszuka rozwiązania, zaproponuje zmiany, które sprawią, że księgarnia stanie się miejscem, do którego chce się przychodzić, kupować książki i promować czytelnictwo.

Celem zadania jest również zaprezentowanie księgarzom nowoczesnych i skutecznych metod zarządzania i promowania księgarń, czego skutkiem ma być wzrost popularności księgarń i czytelnictwa w społecznościach lokalnych. Zrealizowane filmy zostaną udostępnione w internecie, w szczególności w kanałach dedykowanych księgarzom w całej Polsce, tak, aby stały się dla nich źródłem dobrych praktyk i inspiracją do metamorfoz swoich księgarń. – czytamy w projekcie.

W każdym odcinku programu Sonia Draga pomoże zdiagnozować problemy, z którymi borykają się autorskie księgarnie w małych miejscowościach na Śląsku. Zaproponuje zmiany, które sprawią, że księgarnie staną się miejscami, do których chce się przychodzić i będą ważne dla lokalnej społeczności. Księgarze poznają skuteczne metody zarządzania i promowania księgarń, co wpłynie na wzrost ich popularności.

Do końca roku powstanie kilka odcinków „Księgarskich rewolucji”, które będzie można zobaczyć m.in. na YouTube. Zrealizowane filmy zostaną udostępnione w internecie,  w szczególności w kanałach dedykowanych księgarzom w całej Polsce.

Projekt realizowany przez Manufaktura Wiedzy Estakada, dofinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Partnerstwo dla książki”.

Dodaj komentarz

Przewiń do góry strony